9 Haziran 2010 Çarşamba

"Bir Gezinin Şiiri"nden bölümler

...
Bir deniz geçtim
Alabildiğine deniz
Aklıma Ece Ayhan geldi
Koskoca bir eşcinsel moru
Mor bir deniz geçtim.
Sipsivil Çanakkaleli Melahat
---------
Tüm anarşistliğimle Çanakkale'yi geçtim.
Tüm anarşistliğimle Çanakkale(li Melahat)'den EceA(yhan)bat'a

Vebissürütabukaçtıvapurumunmotoruna
-----
İki odalı bir ev
Bir merdiven, kısacık
Zıplasam üç adımda geçerim.
İçi dolu alabildiğine yemiş.
alabildiğine şarap.
İçi dolu alabildiğine kitap.
İki odalı bir ev.
İki de yatak ikilisinden.
İri taneli üzümlerden.
------
Zaten adı üstünde düzen.
Elbette düşecek düzmekten dermanı kalmayınca.
Beni de almazlar okul kitaplarına kanımca.
Halbuki daha okulu da bitirmedim?

Bir zamanlar bu ülkede devlet dairelerinde şairler çalışırmış.
--------
Bi kitap okudum eski Hindiya'dan kalma
çok şükür
çok meme
çok Allah
çok yarrak dolu.
Bir kitap okudum üç dilden aşamalı çeviri
çok göt
çok din
çok iktidar
çok övgü dolu.
Bir kitap okudum kimbilir kaçıncı sahibinden devralınma.
Sanki benim elimden çıkmışçasına.
çok ben
çok sen
çok sevişmek dolu.

Oh işte laleden cami
Yeniden gördüm seni.
Somutlaştırdın benim
İstanbul özlemimi.
-----------------
Dündü sanırsam, eğer bayılmadıysam pek geçmiş olamaz.
Yağmur yağdı üstüme, sert, ağır bir yağmur.
Lakin ne bir kahve daha içebildik ne de rüzgar esti,sert.
Aertha diye bağırdım sana duydun,gördüm,duydun zira
Ne diyorduysan sen kendine bende onu demeliydim sana.

Hey Çağrı can it be the end I stuck inside my heart with the Dylan's song again.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder